Slideshow

maandag 30 juli 2007

Aankomst in Qatar

Na een lange terugreis van ongeveer 28 uur vanuit Hong Kong via Seoul is gisteren mijn studiereis geeindigd. Ik ben gisteren (zondag) om 16:30 ongeveer aangekomen en vandaag (maandag 30 juli) om 13:30 weer opgestegen met het volgende vliegtuig. Deze heeft me met een tussen stop naar Doha, Qatar gebracht.

De vlucht was zo'n 6 uur en gelukkig ben ik bedreven geworden in het boeken van stoelen bij de nooduitgang; Een soort poor man's business class stoel. Erg relaxt was dat de crew en ook het eten in het vliegtuig Nederlands was.
Aangekomen op Doha, ben ik zonder problemen immigration en customs doorgekomen en na mijn bagage opgepikt te hebben werd ik in de ontvangsthal bij de balie van mijn hotel al vrolijk ontvangen. Ik moest eigenlijk gelijk alles laten vallen en alles werd voor mij meegenomen, buiten aangekomen, trouwens een soort turks stoombad, werd een gloednieuwe beamer uit de 5 serie voorgereden om mij naar mijn hotel te brengen. Bit over done, maar een luxe waar ik wel mee kan leven... :)
In het hotel ging ik na ingecheckt te hebben op zoek naar mijn kamer, die zoals de receptie het zei, de komende twee weken voor mij is... En erg comfortabel is...
Ga weer eens slapen, zal wel een lange dag worden morgen... Keep you posted!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er goed uit Wouter. Als je het hotel uit moet ga je dan in een appartement?

Joep

Wouter zei

Ja ze hebben al aangekondigd dat dat gaat gebeuren. So I'll enjoy it while I can...

Unknown zei

Ziet er nice uit Slob! Veel plezier en werk ze!

Sar